Jak se k nám dostanete

Karlovy Vary není podle internetových map, navigací i autoatlasů v papírové podobě obtížné najít. Jak dále, když se již dostanete přímo do Karlových Varů?

GPS: N 50°13.59965′, E 12°52.73212′
360 01 Karlovy Vary, Sadová 5

Příjezd vlastním osobním vozem:

Příjezd od Chebu k sanatoriu Kriváň a hotelu Concordia

Po dálnici od Chebu přijedete přímo do středu Karlových Varů. Po levé straně uvidíte obchodní centrum Baumax a po cca. 500 m projíždíte skleněnou hlukovou stěnou a okamžitě odbočíte vpravo, po levé ruce zůstává čerpací stanice OMV. Prudkou pravotočivou zatáčkou se dostanete na semafor. Zde odbočíte vlevo na most, který přejedete k dalšímu semaforu, na kterém odbočíte vlevo. Proti Vám bude budova s nápisem Becherplatz. Po 200 m projedete semafor rovně a po minutí dalšího semaforu přijíždíte na kruhový objezd, kde vyjedete první odbočkou vpravo. Po 150 m přijedete na křižovatku, kde odbočíte vlevo na most přes řeku Teplou. Zatočíte mírně vpravo a jedete cca. 250 m, kde uvidíte budovu sanatoria Thermal a zde vjedete do tunelu. Po výjezdu z tunelu, po ujetí cca. 350 m přijedete na kraj pěší zóny, kde zahnete na most vpravo. Přejedete most a uvidíte v zatáčce před sebou růžovou budovu sanatoria Kriváň se širokým vstupním schodištěm. Zastavíte před budovou a po příchodu do recepce, obdržíte informaci, jak se dostanete k domu Slovan, Concordia a popřípadě jak zaparkovat v garážích. Z této strany není možný příjezd k lázeňskému domu Slovan kvůli jednosměrné ulici.

Příjezd od Chebu k hotelu Slovan

Po dálnici od Chebu přijedete přímo do středu Karlových Varů. Po levé straně uvidíte obchodní centrum Baumax a po cca. 500 m projíždíte skleněnou hlukovou stěnou a okamžitě odbočíte vpravo, po levé ruce máte čerpací stanici OMV. Prudkou pravotočivou zatáčkou se dostanete na semafor. Zde odbočíte vlevo na most, který přejedete k dalšímu semaforu, na kterém odbočíte vpravo a zařadíte se do levého jízdního pruhu. Po průjezdu semaforem pokračujete cca. 200 m, na další křižovatce odbočíte vlevo, pokračujete rovně cca. 250 m. Na křižovatce proti Vám je umístěna informační tabule Bohemia-lázně a.s. o rozměru 1 x 2 m. Na této křižovatce odbočíte vlevo a pokračujete rovně 500 m. Na druhém vyvýšeném přechodu pro chodce odbočíte vpravo a pokračujete v cestě do kopce, na vrcholu kopce se dostáváte do lázeňské zóny (30 km za hod.). Pokračujete okolo domů Smetana, Vyšehrad a pravoslavného chrámu, kde prudce zabočíte vlevo a po 60 m opět vlevo. Z mírného kopce sjíždíte cca. 400 m a na pravé straně se nachází budova Slovan. Po vyložení zavazadel a získání informací na recepci Slovan sjedete vozidlem k hlavní budově Kriváň.

Příjezd směrem od Plzně k sanatoriu Kriváň a hotelu Concordia

Do Karlových Varů je z Plzně přibližně ještě 80 km. Při příjezdu do Karlových Varů přejedete přes hráz přehrady Březová, kde odbočíte vlevo a pojedete podél přehrady. Přijedete do městské čtvrti Doubí, kterou projedete a na křižovatce před mostem odbočte vpravo, kde minete autobusovou zastávku, a řeka Ohře Vám zůstává po levé straně.
Budou následovat tři kruhové objezdy, které projedete vždy rovně, před posledním minete benzínovou stanici OMV a pokračujete přes železniční trať rovně do středu města. Nikam neodbočujete a dostanete se k prvnímu semaforu, který projedete rovně. U dalšího semaforu, který projedete rovně, na pravé straně bude budova s nápisem Becherplatz. Po 200 m následuje opět semafor, který projedete rovně a po minutí dalšího semaforu přijíždíte na kruhový objezd, kde vyjedete první odbočkou vpravo. Po 150 m přijedete na křižovatku, kde odbočíte vlevo na most přes řeku Teplou. Zatočíte mírně vpravo a jedete cca. 250 m, kde uvidíte budovu sanatoria Thermal a zde vjedete do tunelu. Po výjezdu z tunelu, po ujetí cca. 350 m přijedete na kraj pěší zóny, kde zahnete na most vpravo. Přejedete most a uvidíte v zatáčce před sebou růžovou budovu sanatoria Kriváň se širokým vstupním schodištěm. Zastavíte před budovou a po příchodu do recepce, obdržíte informaci, jak se dostanete k domu Slovan, Concordia a popřípadě jak zaparkovat v garážích. Z této strany není možný příjezd k lázeňskému domu Slovan kvůli jednosměrné ulici.

Příjezd směrem od Plzně k hotelu Slovan

Budou následovat tři kruhové objezdy, které projedete vždy rovně, před posledním minete benzínovou stanici OMV a pokračujete přes železniční trať rovně do středu města. Po ujetí cca. 1km na první velké křižovatce odbočte vpravo (na pravé straně je mramorová budova VZP a na levé mramorová budova vlakového a autobusového nádraží). Pokračujte rovně cca. 250 m.
Proti Vám je umístěna informační tabule Bohemia-lázně a.s. o rozměru 1 x 2 m. Na této křižovatce odbočíte vlevo a pokračujete rovně 500 m. Na druhém vyvýšeném přechodu pro chodce odbočíte vpravo a pokračujete v cestě do kopce, na vrcholu kopce se dostáváte do lázeňské zóny (30 km za hod.). Pokračujete okolo domů Smetana, Vyšehrad a Ruského kostela, kde prudce zabočíte vlevo a po 60 m opět vlevo. Z mírného kopce sjíždíte cca. 400 m a na pravé straně se nachází budova Slovan. Po vyložení zavazadel a získání informací na recepci Slovan sjedete vozidlem k hlavní budově Kriváň.

Příjezd z Prahy k sanatoriu Kriváň a hotelu Concordia

Při vjezdu do Karlových Varů od Prahy najedete na dálnici směr Cheb a u ukazatele Karlovy Vary centrum odbočíte vpravo do mírného kopce, a zařadíte se do levého jízdního pruhu. Projedete semaforem, ostře odbočíte vlevo a držíte se v pravém jízdním pruhu, až dojedete k dalšímu semaforu. Na tomto semaforu odbočíte vpravo přes Chebských most. Most přejedete k dalšímu semaforu, na kterém odbočíte vlevo. Proti Vám bude budova s nápisem Becherplatz. Po 200 m projedete semafor rovně a po minutí dalšího semaforu přijíždíte na kruhový objezd, kde vyjedete první odbočkou vpravo. Po 150 m přijedete na křižovatku, kde odbočíte vlevo na most přes řeku Teplou. Zatočíte mírně vpravo a jedete cca. 250 m, kde uvidíte budovu sanatoria Thermal a zde vjedete do tunelu. Po výjezdu z tunelu, po ujetí cca. 350 m přijedete na kraj pěší zóny, kde zahnete na most vpravo. Přejedete most a uvidíte v zatáčce před sebou růžovou budovu sanatoria Kriváň se širokým vstupním schodištěm. Zastavíte před budovou a po příchodu do recepce, obdržíte informaci, jak se dostanete k domu Slovan, Concordia a popřípadě jak zaparkovat v garážích. Z této strany není možný příjezd k lázeňskému domu Slovan kvůli jednosměrné ulici.

Příjezd z Prahy k hotelu Slovan

Při vjezdu do Karlových Varů od Prahy najedete na dálnici směr Cheb a u ukazatele Karlovy Vary centrum odbočíte vpravo do mírného kopce, a zařadíte se do levého jízdního pruhu, kde po projetí semaforu ostře zatočíte vlevo a držíte se v pravém jízdním pruhu, až dojedete k dalšímu semaforu. Na tomto semaforu odbočíte vpravo přes Chebských most. Most přejedete k dalšímu semaforu, na kterém odbočíte vpravo a zařadíte se do levého jízdního pruhu. Po průjezdu semaforu po cca. 200m, na další křižovatce odbočíte vlevo a pokračujete rovně cca. 200 m. Proti Vám je umístěna informační tabule Bohemia-lázně a.s. o rozměru 1 x 2 m. Na této křižovatce odbočíte vlevo a pokračujete rovně 500 m. Na druhém vyvýšeném přechodu pro chodce odbočíte vpravo a pokračujete v cestě do kopce, na vrcholu kopce se dostáváte do lázeňské zóny (30km za hod.). Pokračujete okolo domů Smetana, Vyšehrad a Ruského kostela, kde prudce zabočíte vlevo a po 60 m opět vlevo. Z mírného kopce sjíždíte cca. 400 m a na pravé straně se nachází budova Slovan. Po vyložení zavazadel a získání informací na recepci Slovan sjedete vozidlem k hlavní budově Kriváň.

Vjezd do lázeňské zóny

Lázeňské domy společnosti Bohemia – lázně, a.s., se nacházejí v lázeňském území Karlových Varů. Tato zóna je vymezená označením „vjezd zakázán“.
Při předem objednaném pobytu je možné na základě zvacího dopisu první a poslední den vjet do lázeňské zóny bez jednorázového povolení.
V celém lázeňském území platí zákaz stání a parkování. Parkovat lze jen na místech označených ,,parkoviště“. Nejvyšší povolená rychlost je 30 km/hod.
Jednorázové povolení pro vjezd do lázeňské čtvrti je vydáváno městskou policií, nepřetržitě 24 hod. denně prostřednictvím automatu.

Parkování pro osobní vozy

V lázeňském území se mimo hotelová parkoviště nesmí nikde parkovat.

Společnost Bohemia – lázně poskytuje všem hostům možnost parkování ve vlastních pětiposchoďových garážích, které jsou zajištěny ochranným kamerovým systémem a mají kapacitu 54 aut. Parkování je nutné s ohledem na omezený počet míst v garážích objednat při rezervaci pokoje (+420 352511104).
Cenu lze zjistit v aktuálním ceníku.

Příjezd autobusovou linkou

Do Karlových Varů přijedete na autobusový terminál ,,Dolní nádraží‘‘ nebo „Tržnice“ (podle aktuálního jízdního řádu autobusových společností). K lázeňskému sanatoriu se dostanete městskou dopravou (z autobusového nádraží „Tržnice“ směr Lázně III. autobus č. 1) nebo ze stanoviště taxislužby.

Příjezd vlakem

Do Karlových Varů přijedete na vlakovou zastávku ,,Horní nádraží‘‘. Zde máte možnost jet k lázeňskému sanatoriu Kriváň městskou dopravou, a to autobusem č. 1 směr „Lázně III“. Druhá možnost je linka č. 13 směr „Lanovka Imperial“, a na druhé zastávce u „Tržnice“ přestoupit na autobus č. 1 směr „Lázně III“. Nejjednodušším řešením je stanoviště taxi před nádražím.

Přeprava do hotelu a zpět domů

Přeprava na základě individuální objednávky
Tuto pohodlnou a zcela komfortní přepravu pro Vás na základě předchozí objednávky zajistíme vlastní autodopravou. Cena se odvíjí od vzdálenosti vašeho bydliště. Bližší informace Vám poskytne v rezervační oddělení Bohemia-lázně a.s., na tel.č. +420 352511104.